Op de homepagina kun je klikken op ‘shop’ vanuit daar kun je de gewenste categorieën aanklikken. Een andere optie is op via de homepagina op ‘browse categories’ te klikken. Maar ook kun je op de homepagina naar beneden scrollen en via de categorie afbeeldingen naar de juiste producten.
Nee, er is geen minimum bestelbedrag, geef uit wat je uit wilt geven.
Je kunt bij mijn webshop met iDEAL, bancontact en klarna betalen.
Bij het afrekenen wordt er boven in de pagina gevraagd of je een kortingscode hebt, die kun je daar invullen en dan word de korting automatisch verrekend.
Als de betaling/bestelling gelukt is ontvang je een mailtje met de bevestiging.
Als je je bestelling wilt annuleren neem dan contact met mij op. Of deze nog geannuleerd kan worden ligt eraan of het pakketje al verzonden is. Zo niet, dan denk ik graag met je mee.
Voor wijzigingen kun je me altijd een berichtje sturen, of dit nog verwerkt kan worden ligt eraan of het pakketje al is ingepakt en of verzonden is. Mocht je willen bij bestellen kun je je 2e order op ‘afhalen in Beuningen’ klikken. Zet wel even in de opmerking van je bestelling dat je het wilt combineren. Mocht het pakket al zijn verzonden neem ik contact met je op over de verzendkosten.
Mocht je problemen ervaren met het plaatsen van een bestelling kun je altijd contact met mij opnemen via de verschillende manieren op de contactpagina.
Dit kun je melden via de mail; info@joyeriabybritney.nl
Onze website is beveiligd tegen kwaadaardige aanvallen. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van SSL & HSTS, dit zorgt voor een veilige verbinding voor jou bezoek
Op dit moment leveren wij aan Nederland en België.
Wij streven ernaar om je pakket binnen 1-2 werkdagen te versturen. Hoelang de pakketdienst erover doet is helaas buiten onze macht.
Jazeker! Wel op afspraak, dus mocht je je bestelling willen afhalen stuur me dan een berichtje via de contact pagina.
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Wel kun je als je een mailtje krijgt van PostNL het laten afleveren bij een pakketpunt.
Wat vervelend! Dat is niet de bedoeling. Stuur me even een berichtje met het ordernummer, voor en achternaam dan ga ik voor je onderzoeken waar het pakket is.
Ja retourneren mag! Op de pagina retourneren staat precies welke stappen je kunt ondernemen. Let op; de retourkosten zijn voor jezelf!
Dat ligt er net aan met welke pakketdienst je de retour stuurt. Je mag zelf bepalen met welke dienst.
Ja zeker, dit is wettelijk verplicht, dus je mag ze zeker terug sturen!
Wij proberen er naar te streven om bij aankomst van het pakket het binnen 5 werkdagen te verwerken.
Oh nee! Als aller eerste, het spijt me! Je kunt me een mailtje sturen op info@joyeriabybritney.nl met foto’s van de schade en het betreffende ordernummer met voor en achternaam. Dan gaan we samen kijken naar een passende oplossing.
Onder het kopje account rechts boven op de site.
Wanneer je bent ingelogd in je account. Daar kun je al je gegevens wijzigen.
Klik op ‘wachtwoord vergeten’ of pas je wachtwoord aan in je account.
Je kunt een mailtje sturen naar info@joyeriabybritney.nl dan kunnen wij je account handmatig voor jou verwijderen.
In je account kun je je bestelgeschiedenis bekijken.
Zie ook ons privacy beleid.
Onder aan de homepagina kun je je inschrijven voor de nieuwsbrief. Afmelden kun je wanneer je een nieuwsbrief ontvangen hebt onder aan de mail.
Mocht je vragen hebben over een bepaald product, kun je me een berichtje sturen via de verschillende mogelijkheden op de contactpagina. Vanuit daar kan ik je een beter antwoord geven, of iets nog op voorraad komt en wanneer.
Nee, wij zijn een webshop. Mocht je iets in het echt willen zien, kun je een afspraak met mij maken om langs te komen op kantoor.
Op dit moment nog niet, ik ben er wel druk mee bezig!
Een groot deel van onze inpak materialen zijn gerecycled. Wij proberen ook zoveel mogelijk bestellingen binnen een korte periode van dezelfde persoon in 1 pakket te versturen. Intern proberen wij zoveel mogelijk dingen te hergebruiken zodat het minder snel bij het afval terecht komt.
© 2024 Created by Fetonline